2008. szeptember 12., péntek

A egészséges életmód titka!


Szeretném ,elmondani saját tapasztalataimat, arról hogy lehet sok betegségből ,kilábalni vagy , csökkenteni a lehetőségét, annak hogy betegek legyünk.
Fiatalkorom óta ,nagyon sok betegségen mentem keresztül,és sokszor műtöttek, az egészségtelen étrend szövődményei miatt.
Rá kellett jönnöm, hogy ez nem mehet így, tovább és változtatnom kell az élet módomon.
Ezért, áttértem , a sok zöldséges étrendre,kevés húst fogyasztottam, és beiktattam az életembe a mozgást is. A jóga jótékony hatásával elértem hogy , vissza nyerjem a régi súlyomat, ami nem kis dolog volt, mert 12. kilótól kellett megszabadulni. SIKERÜLT.
A következő lépés a gyógyszerek csökkentése, kellett , hogy legyen. Ez már kicsit nehezebb volt, mivel nagyon sok betegségre szedtem, és az orvosom,beleegyezésére is szükségem volt.
Ezután , legnagyobb örömöre találtam egy kváló gyömölcs dzsuszt, amit ma is iszom. Ez most teljesen lenyűgöz, a jó eredményével.
Sok-sok energiát ad, és a hangulatom is kiváló,rendben jött az emésztő redszerem is.A következőben erről szeretnék beszámolni.

Nincsenek megjegyzések: